
سئو و بهینه سازی وبسایت
داشتن یک سایت به تنهایی برای شما درآمدی به همراه ندارد. فرض کنید شما یک مغازه دارید اما اگر کسی به داخل مغازه وارد نشود شما فروشی نخواهید داشت و داشتن یک مغازه به تنهایی کافی نیست.
شما باید افراد را به داخل مغازه برده و محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنید.
سئو یکی از راه های جذب مخاطب است. سئو یعنی بهینه سازی برای موتور های جستجو (گوگل یک موتور جستجو است).
سئو یک روش بازاریابی درونگرا است. یعنی شما به دنبال مشتری نمیروید. بلکه این مشتری است که شما را پیدا میکند.
در این حالت احتمال فروش افزایش پیدا میکند.
درصد زیادی از افرادی که در گوگل محصول و خدمات شما را جستجو میکنند میخواهند خرید کنند. درصدی هم صرفا برای گرفتن اطلاعات یا قیمت جستجو میکنند. که این یعنی یا شما میفروشید یا با محتوای آموزشی سایت خود آنها را با برند خود آشنا میکنید.
سئو مزایای زیادی دارد که باعث شده تا تمامی سایت ها به سئو نیاز داشته باشند.
مراحل انجام سئو سایت در مجموعه پرانتز

نتایج برتر گوگل

شروع بهینه سازی

تحلیل و ارسال پروپوزال

جلسه آشنایی و مشاوره

سئو فروشگاه اینترنتی
تمامی فروشگاه های اینترنتی به سئو نیاز دارند.
ما در سئو فروشگاه های اینترنتی محتوا هایی آموزشی برای محصولات تولید میکنیم و اطلاعات مورد نیاز و کاربرد های مختلف محصولات را در صفحه خود محصول یا وبلاگ منتشر میکنیم.
محتوای وبلاگ مانند یک قلاب است که مخاطبان هدف را از گوگل جذب میکند و بعد از دادن آگاهی درباره محصول، آنها را تشویق میکند به خرید از فروشگاه. البته این کار ریزه کاری های بسیار زیادی دارد که باید بصورت اصولی انجام شود.
با رتبه گرفتن در کلمات کلیدی مهم میتوانید فروش خود را چندین برابر کنید.
سئو ۱۰۰% تضمینی !
این یک عنوانی است که بعضی از شرکت ها برای جذب مشتری بیشتر از آن استفاده میکنند.
در این قسمت قرار است حقایقی درباره سئو را بگوییم :
- رتبه بندی سایت ها در گوگل توسط الگوریتم های پیشرفته گوگل انجام میشود و هیچ شرکت یا فردی نمیتواند ادعا کند که بصورت تضمینی بعد از مدت خاصی شما لینک یک گوگل هستید.
- سئو تضمینی از افزایش فروش محصولات و سایت های شما ندارد، صرفا کاربران زیادی را که کلمات کلیدی مشخص شده را جستجو میکنند جذب میکند(تجربه نشان داده است که اگر محصول شما خوب باشد، رشد زیادی در فروش رقم میخورد.)
- سئو یک فرایند مدام است و با قطع این فرایند ممکن است جایگاه شما بعد از مدتی نا مشخص تغییر کند.
- سئو مثل یک مسابقه دومیدانی است، اگر آهسته تر بدوید، رقیب از شما جلو میزند.
- برای نتیجه گرفتن در سئو نیاز به صبر داریم.
- تعرفه خدمات سئو را نمیتوان بصورت پلن های ثابت مشخص کرد. باید سایت شما، کلمات کلیدی هدف و رقبا بررسی شود.
- قرارداد های سئو مجموعه پرانتز یکساله میباشد.